• 2. Semester,  Projekt 4

    Projekt 4 – LatinerKvarteret

    Projekt 4 handlede om at skabe indhold, digital indhold, og i den forbindelse skulle vi hjælpe LatinerKvarteret i Odense med at optimere deres indhold og komme med forslag til forbedring. Der skulle arbejdes på 3 medieplatforme, hvor en af dem skulle være webside. Vi valgte Instagram og Facebook som de sidste platforme, og det er fordi det er der vi mener LatinerKvarteret i Odense kan skabe mest opmærksomhed på sig selv for besøgende og for de butikker i området. Projektet gik i sin helhed ud på at lære at skabe godt og relevant indhold til de 3 medieplatformerne i form af billeder og tekst. Plus der skulle skabes en video…

  • 2. Semester,  Projekt 4

    Data indsamling – Projekt 4 – 2 semester

    Vi er startet på et nyt projekt som er i samarbejde med Latinerkvarteret i Odense. LatinerKvarteret er et område i hjertet af Odense, som engang bliv kaldt LatinerKvarteret i en avis og siden det er det blevet kaldt sådan. LatinerKvarteret er en sammenslutning af butikker i Odense, man kan mere eller mindre få alt hvad hjertet begære, området omslutter også gastronomi, kunst og kultur. I den forbindelse har vi skulle ud og samle date så vi kan få en forståelse for hvad vi skal arbejde på og forbedre. Reflektion: Data er alt, data er tal, og data er noget der er svært at sætte ord på. Data indsamling har været…